Jump to content

BLOG 110-113


Roe

Recommended Posts

  • Replies 937
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

jeg er iallefall interesert i filmen, og stiller gjerne 300winmag'en til disp/utlån

Det er snakk om "dolly" en rem 700 kasse, med A3 stokk, NF kikketut, badger der det går ann å putte badger deler, S&L løp og tofot. Går den bra? ja, hadde jeg laget samme saken igjen ehh nei.

Link to comment
Share on other sites

Tviler vel på at jeg kan hjelpe til med noe...... :roll:

 

Du har allerede hjelpet til Tussa.... Helt uten å vite det :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Du stilte videokamera ditt til rådighet for meg :wink:

Ringer deg imorgen eller onsdag. Mulig jeg hopper uti med begge beina å kjøper et selv :shock:

Link to comment
Share on other sites

Så lenge prisen er OK er det stor fare for at du får meg som kjøper av en film, ja.

 

Hva slags prisnivå så du for deg, bare sånn ca., altså?

 

EDIT: Beklager slurvete lesing :oops: Det er sikkert lovlig langt å reise for deg, men jeg har en .223 du kan låne hvis du ikke får lånt annetsteds. Men det gjør du sikkert...

Edited by Guest
Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøper gjerne en film.

 

Har forøvrig ingen betenkeligheter med å forhåndsbetalte denne (med leveringstid 2010). Forhåndsselger du like mange dvd'er til 100-150 kr som du har solgt langholds CD'er er vell en del av de økonomiske problemene løst.

Link to comment
Share on other sites

Supert prosjekt :o

 

Er såpass nybegynner på langhold at jeg ikke har kjøpt rifle enda engang, så en film om langhold på norsk, med norske forhold, mennesker og attpåtil i kjente trakter er jo kjempeflott!!

 

Kjøper gjerne filmen når den kommer ut :wink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...