Jump to content

Ein fin Søndagsmiddag....


Mauser68

Recommended Posts

Etter ein runde i frysaren i helga, så fant eg 1 hjortesteik og 1 pose med kjøttdeig, som eg tenkte eg skulle bruke, før neste helg, når årets hjort skal parteres og fryses.

I tillegg, så tok kjerringa opp potetene av jorda, og fattern ville komme på besøk, så kvifor ikkje skjemme gamlingen bort litt.. :mrgreen:

 

Svei av steika i saute panna.

Middag3.jpg

 

Så laga eg kjøttkaker av kjøttdeigen og stekte desse.

Middag1.jpg

 

Så stekte eg steika i steikepanna, og siste halvtimen, så la eg oppi litt gulerøtter og løk og 0.5 l vatn og lot trekke.

Middag5.jpg

 

Så satte eg på nypotetene til kok, tok dei aller minste, så det er omtrent 1 munnfull pr. potet.

Middag2.jpg

 

Når steika var ferdig, så blei den pakka inn i folie og ein hånduk, for å holde varmen, medan eg laga fløtesjysaus, så tok eg å skar opp steika.. Nydelig med masse rosa/rødt kjøtt mot midten.

Middag4.jpg

 

Desverre så er det enkelte som liker lite rosa/rødt kjøtt, så etter den er skjært så trekker eg heile steika i sausen sammen med kjøttkakakene. Litt råflott, men det er på ein måte litt for å lure kjerringa også. Når den trekker litt i panna og ein auser litt saus over, så ser ikkje kjerringa det så lett. Så ho eter masse rødt kjøtt uten å være klar over det.. :mrgreen:

Middag6.jpg

Link to comment
Share on other sites

Jepp søster, savnar 1 stk lass med sopp her.. :mrgreen:

 

Og Jerognal, ein må lura kjerringane, å gjennomsteika så fint kjøtt er reine skjære hærverket.. Dei fleste trur at det er blod som er i steika der, men det er tildels litt rått kjøtt i midten, og det som siver ut er kjøttkraft og ikkje blod.

Folk som må på død og liv gjennomsteika sånt kjøtt fortjener å ete kjøttdeig til middag.. 8):mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...