Marlinman Posted February 17, 2008 Share Posted February 17, 2008 Det er mange som handlar på nettet og importerar verer /utstyr sjølv. Av og til kan det vera aktuellt å senda dette attende til leverandør eller fabrikk for service og oppgradering. Då er det viktig at papirmølla er i orden, ellers kan ein risikera å betala MVA på nytt for heile verdien av vara. Det som må til er ein "Utførselsdeklarasjon for midlertidig utførsel" Etter ein del e-postar att og fram til tollarane så har eg kome fram til følgjande: Finn fram: Kopi av innførselsdeklarasjonen som ble utstedt ved import Kopi av faktura som viser verdien på vara Unik ID på vara(Serienr. el.) Kontaktopplysingar på avsendar (deg sjølv, Namn, personnummer, Adresse, telefon, e-post. Adresse til mottakar. Om du bur i nærleiken av ein tollstad så tek du med deg dokumentasjonen og ber om å få utsteda ein "Utførselsdeklarasjon for midlertidig utførsel" Om du har lang vei til tollstaden så kan ein senda dokumentasjonen i lag med eit brev til næraste tollstad der ein ber om å få utsteda ein "Utførselsdeklarasjon for midlertidig utførsel". Du vil få denne attende pr. post. Når du så skal senda vara ut av landet er det VIKTIG at transportøren (for dei fleste av oss, Posten) stemplar deklarasjonen. Ta ein kopi av deklarasjonen og legg ved vara. Instruer mottakar om at den må følgja vara når den returnerast. Når utstyret så kjem attende syner ein til deklarasjonen at det er same vare som kjem attende. Om det då er snakk om gratis service / garanti slepp ein å betala noko meir. Er det ein reparasjon / oppgradering så må ein betala 25% MVA på kostnaden med dette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.